Přestavby na elektrokolo
Výhody přestavbových sad na elektrokolo EVBIKE:
Snadná a rychlá přestavba
Přivezte své obyčejné kolo a my Vám ho předěláme na elektrokolo. Ano, je to tak jednoduché. Využijete své současné kolo a tím ušetříte peníze, ale navíc si můžete vybrat výkon motoru, kapacitu baterie, multifunkční LCD displej a další doplňky.
Vyšší výkon a legislativa
U nás si můžete zvolit motor s vyšším výkonem až do 1000 W dle platné vyhlášky Ministerstva dopravy č. 341/2014. Takovou možnost u kompletních elektrokol nemáte, můžete vybírat pouze do výkonu 250 W. Přestavbové sady EVBIKE jsou tedy plně legální.
Omezení rychlosti na 25 km/h?
Ano, vyhláška to nařizuje, ale mimo pozemní komunikace si můžete rychlost odblokovat. Odblokováním u některých výrobců ztrácíte záruku nebo může stát i několik tisíc korun. U našich sad pro elektrokola si můžete rychlost nastavit přímo na displeji bez zásahu „servisní osoby“ a záruku tím neztratíte.
Dostupné náhradní díly
Zajistíme vám rychlý a efektivní servis včetně náhradních dílů.
Pro koho jsou přestavbové sady na elektrokolo EVBIKE určeny:
Chcete spojit sport se zábavou a aktivně jezdit na kole? Nebo s přáteli, rodinou a dětmi vyrazit na dlouhé výlety bez starostí? Tak elektrifikované kolo od nás může být dobrý pomocník.
Druhy přestavbových sad EVBIKE:
Přestavbové sady na elektrokolo se středovým pohonem (do středové osy kola)
Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky instalaci motoru na střed kola, dosáhneme optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Středový motor má až o 35 % delší dojezd, než motor ve výpletu kola. Na výběr máte výkon od 250W do 1000W. Montáže se provádějí na šířku osy v rozmezí 68 – 110 mm dle typu motoru.
Přestavbové sady na elektrokolo s přímým pohonem (do předního nebo zadního kola)
Bezkartáčový stejnosměrný motor, který používáme je mírně těžší, ale spolehlivější s delší životností a to především vyšším výkonem a kroutícím momentem než u konkurenčních sad.
Baterie na elektrokolo (rámové, brašnové, nosičové)
Baterie je možné umístit místo držáku na lahve, kde získáte ideální rozložení váhy, tak na nosič nad zadní kolo nebo variabilně podle Vašich potřeb. Baterie v brašně je možné vložit i do batohu. Dojezd závisí na hmotnosti jezdce, intenzitě příšlapu, reliéfu terénu, stylu jízdy a typu pohonu. Obecně se však udává 40 až 180 km dle druhu baterie.
Více technických informací najdete www.evbike.cz